• Цiни у
    USD
    • EUR
    • PLN
    • UAH
    • USD
  • Мова
Доставка квітів по місту Віргінія та іншим містам країни США (Америка)
(у кошику пусто)

Мій кошик

(у кошику пусто)

Мої бажання
Доставка квітів в змінити місто доставки
X
 
Місто доставки?

Місто, в якому ви збираєтесь оформити доставку - Віргінія?

Від вибору залежить асортимент товарів та вартість доставки

Вартість доставки Безкоштовна*
Найближчий час доставки 26.04.2024 з 09:00
+38 099 776 8228         
(у кошику пусто)

Мій кошик

(у кошику пусто)

  • Мова
всі контакти
  • +38 099 776 8228   
  • 044 355 6008
  • +38 067 630 6607
  • 0 800 75 6008
  • 606-756-361
  • floristik.com.ua
  • Контактна інформація
    Час роботи:
    • З понеділка по неділю.
    • Консультації менеджерів по телефонам з 9:00 - 20:00 без вихідних і святкових днів.
    • Консультація ONLINE консультанта на сайті цілодобово.
    • Замовлення оформлені через корзину обробляються цілодобово в автоматичному режимі.
    • Графік доставок з 7:00 до 23:00
    • Адреси для листування:

      floristik.com.ua

      606-756-361

    Наші телефони

    • +38033 228 6008 Луцьк
    • +38062 349 8008 Донецьк
    • +38031 244 9009 Ужгород
    • +38034 273 9009 Івано-Франківськ
    • +38052 227 2009 Кіровоград
    • +38032 243 9009 Львів
    • +38048 788 1009 Одеса
    • +38036 243 8008 Рівне
    • +38035 242 1009 Тернопіль
    • +38055 239 8008 Херсон
    • +38047 251 1009 Черкаси
    • +38037 290 5008 Чернівці
    • +38043 252 7009 Вінниця
    • +38056 785 6009 Дніпропетровськ
    • +38041 244 5008 Житомир
    • +38061 270 7008 Запоріжжя
    • +38044 222 6008 Київ
    • +38064 271 1009 Луганськ
    • +38051 272 7009 Миколаїв
    • +38053 269 1008 Полтава
    • +38054 270 9009 Суми
    • +38057 758 9009 Харків
    • +38038 270 5009 Хмельницький
    • +38046 261 2009 Чернігів
  • +38 067 630 6607 КиївСтар

    +38 099 776 8228 МТС ✓(Viber, WhatsApp)

всі контакти

Основні положення

 Прийом замовлень.

 1. Замовлення приймаються через веб-сайт floristik.ua або за допомогою будь-якого іншого засобу комунікації з представлених на сайті. Вся інформація (ціни, асортимент тощо) є актуальною і постійно такою підтримується.

 2. Замовлення вважається правильно і повністю оформленим, якщо Клієнтом була надана повна інформація щодо Одержувача замовлення, а також правильно вказані контактні дані Клієнта (тобто заповнені всі обов'язкові поля при оформленні замовлення).

 3. Правильно і повністю оформлене замовлення Клієнта приймається до обробки, виконання і доставки тільки після отримання від Клієнта 100% передоплати вартості такого замовлення (Оплата замовлення).

 4. У разі, якщо за 3 години до моменту доставки замовлення, повна передоплата не була внесена, це замовлення підлягає анулюванню або переносу на інший час за узгодженням з Клієнтом. Якщо в даному випадку Компанія не змогла зв'язатися з Клієнтом при відсутності провини Компанії (однаково бездіяльності), замовлення підлягає анулюванню без узгодження цього з Клієнтом. У разі надходження лише часткової оплати - виконання замовлення призупиняється до моменту отримання повної оплати за замовлення.

5. Живі квіти обов'язково повинні входити до складу замовлення. Замовлення, які не містять у своєму складі квіткової продукції (зрізані живі і кімнатні квіти), не приймаються, а помилково прийняті підлягають анулюванню (з поверненням коштів, якщо замовлення було оплачено). В окремих випадках виконання замовлень, які не містять у своєму складі квіткової продукції, можливо тільки за попереднім погодженням з менеджером.

6. Повністю оформленим і прийнятим до виконання, вважається замовлення зі статусом "Сплачено".



Обробка замовлень.

1. Кожному замовленню присвоюється певний статус, який свідчить про те на якій стадії оформлення або виконання знаходиться замовлення в даний момент часу.

 2. Статуси замовлень змінюються цілодобово в автоматичному режимі. У зв'язку з великим навантаженням, статуси замовлень на 14 лютого і 8 березня,новий рік змінюються протягом 48 годин з моменту встановленої дати його виконання.

3. Безпосереднє комплектування замовлення виконується за кілька годин до зазначеного клієнтом часу доставки, якщо замовлення було повністю оформлено, оплачено і прийнято у роботу.

 4. Клієнт може змінювати будь-яку інформаційну частину замовлення до моменту підготовки замовлення (див. П.3.3) за погодженням з Компанією. Зміни в замовленні, вважаються узгодженими, після письмового підтвердження з боку Компанії.

 5. Виконання замовлення, може бути припинено, якщо Клієнт вказав не повну, чи не коректну або не вірно інформацію про Одержувача. Замовлення буде передано у роботу, після перепогодження цих даних в операційний час компанії.

 

 

Виконання / доставка замовлень.

1. Доставка квітів і подарунків здійснюється по всій території України та Світу. 

2. Доставка квітів виконується у будь-яке, вказане Клієнтом, місце: на будинок, у ресторан, кафе, лікарні і т.д.

3. Доставка квітів здійснюється по тимчасових інтервалах з 7:00 до 23:00, щодня. Мінімальна тривалість інтервалу 1:00. Замовлення на доставку квітів може бути виконаний не раніше ніж через 3 години з моменту повного оформлення замовлення. Замовлення "на сьогодні" приймаються до 18:00.

 4.Компанія залишає за собою право на дзвінок одержувачу перед доставкою. При цьому одержувачу не повідомляють, що буде доставлено і від кого, тим самим зберігаючи сюрприз.

5. У разі, якщо на момент прибуття кур'єра (у вказане Клієнтом або Одержувачем час) Одержувач був відсутній, кур'єр передає замовлення співмешканців або сусідам (поряд живуть друзям, знайомим і т.д.) з метою подальшої його доставки Одержувачу.

 6. У разі, якщо після приїзду кур'єра виявилося, що адресні дані надані Клієнтом помилкові (помилка у номері будинку або квартири, вулиці, якщо Одержувач не проживав або вже не проживає за наданою адресою) замовлення вважається виконаним коректно і повністю. Можлива доставка замовлення за новоукладеними вказаною Клієнтом адресою у цьому ж місті за додаткову оплату. У разі відмови Клієнта від доставки замовлення за новоукладеними вказаною адресою, оплата за замовлення не повертається.

7. Якщо замовлення не виконано повністю або частково з вини Компанії, Клієнт має право вимагати компенсацію, або ж воно може бути виконане найближчим можливий час за узгодженням з Клієнтом. Сума компенсації не може перевищувати вартості замовлення

8. Компанія відмовляється від відповідальності за можливу пряму або непряму шкоду / збитки (у тому числі моральні), яка може бути заподіяна внаслідок виконання замовлення Клієнта (алергія на квіти або продукти харчування (у разі їх наявності у замовленні) у Одержувача, сварка Клієнта з одержувачем через замовлення або його особливостей, і т.д. і т.п.).

9.Компанія не несе відповідальність перед Клієнтом (платником), якщо платіжний сервіс, за допомогою якого Клієнт оплачує замовлення, порушує умови договору або встановлює додаткові комісії.

10. Угода між Клієнтом та Компанією діє з моменту його укладення, до моменту виконання послуги. Моментом виконання послуги вважається момент вручення замовлених Клієнтом товарів Одержувачу.

11. Компанія залишає за собою право змінювати будь-яку інформацію, викладену на сайті, без попереднього попередження, яка набирає чинності з моменту її опублікування на відповідній сторінці сайту.

 12. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються згідно українського законодавства.




Виконання міжнародних замовлень.

1. Замовлення на доставку букетів по Світу і СНД оформляються мінімум за 1 добу.

2. При оформленні замовлення по СНД і Світу необхідно враховувати, що замовлення буде доставлено в часовому інтервалі - з 10:00 до 19:00. Оформлення замовлення на вказаний час неможливо і приймається тільки як побажання.

3. Обов'язковою складовим замовлення повинні бути квіти. Додаткові товари (цукерки, м'які іграшки, кульки тощо) можуть бути тільки доповненням до букету. За відсутності додаткових товарів партнери залишають за собою право доставити більше квітів.

4. Наші флористи мають право на заміну складових букета у зв'язку з відсутністю даних квітів у певній країні або відсутністю їх у певний сезон.

5. У букетах з доставкою по Світу доставляється, як правило, парна кількість квітів. Непарна кількість квітів, як у нас прийнято дарувати, за кордоном є траурною.

6. Обов'язково вкажіть контактний телефон одержувача і докладна адреса, з індексом будинку або району. При відсутності телефону доставка не гарантована. Ми залишаємо за собою правило залишити замовлення третім особам (родичам, колегам, сусідам і т.п.)

7. У разі, якщо адреса вказана неточно або одержувач недоступний за даною адресою - це може стати затримкою виконання замовлення, а також не виконання замовлення. Якщо адреса вказана невірно повернення коштів за недоставляння букета або невчасну доставку не проводиться. А також, наші флористи мають право залишити букет у сусідів.

8. При наявності контактного телефону партнери мають право зателефонувати  одержувачу перед доставкою у разі необхідності, навіть якщо Ви вказали, що телефонувати не потрібно. Щоб уникнути непорозумінь, обговоріть це питання з менеджером перед оформленням замовлення.

9. Майже у всіх країнах світу доставка в неділю неможлива, тому Ваше замовлення автоматично буде перенесено на понеділок.

10. Замовлення за замовчуванням є доставленим, якщо протягом 2 діб у нас немає зворотної інформації від флориста. Звіт про доставку прийде на Вашу електронну адресу протягом 2-х робочих днів з дати замовлення. Якщо Вам прийде підтвердження, але у Вас є інформація, що замовлення не було доставлено, просимо зв'язатися з нами для уточнення.

11. Запит про статус замовлення та інші запити на замовлення виконуються протягом 24-48 годин. 12. Фото у момент доставки по Світу не надається, по СНД - за запитом і не може бути гарантовано. 13. Текст листівки для замовлення по Світу буде заданий латинськими символами і не повинен перевищувати 400 символів.

14. Скасування замовлення приймається не пізніше, ніж за 2 робочих дні до дати замовлення, в іншому випадку, оплата не повертається.




Причини повернення.


Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:
- так як квіти відносяться до товарів швидко псуючих, очевидно, щоб зберегти товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах;
- дитячі м'які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти, гелієві кулі) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.


Незважаючи на те, що фактично всі доставляються продукція не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни і передоставкі компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.


Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом доби (24 години) з моменту виконання замовлення.



 Замовлення доставлено не вчасно:

 1. Якщо фактичний час доставки вийшло за рамки зазначеного Клієнтом часового проміжку на 60 хвилин, - Клієнт має право вимагати компенсацію у розмірі 25% вартості замовлення.

2. Якщо фактичний час доставки вийшло за рамки зазначеного Клієнтом часового проміжку на час від 2 годин і більше - Клієнт має право вимагати компенсацію у розмірі 100% вартості замовлення.

 3. Положення пунктів про компенсації не поширюються на випадки, коли в зазначений Клієнтом час, Одержувача не було на місці, або на прохання Одержувача час доставки було змінено, а також на випадки, коли Одержувач відмовився від отримання замовлення.

 4. Компанія, не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо часу доставки, у дні масового попиту на послуги (Новорічні свята 30 - 31 грудня, Різдвяні свята 24 - 25 грудня і 6 - 7 січня , Міжнародний жіночий день 7-9 березня, День святого Валентина 13-15 лютого, День матері 10-13 відповідно) - у ці дні всі замовлення доставляються протягом дня.



Неякісний товар або відсутність всіх складових замовлення.
 
1. У разі, якщо у момент вручення замовлен